Obsługa trudnego klienta - Szkolenie online
Dział ds. Szkoleń serdecznie zaprasza na dedykowane, bezpłatne, dwudniowe szkolenie „Obsługa trudnego klienta”, które poprowadzi p. Ireneusz Wolski z firmy Brainstorm Group Sp. z o.o. Zajęcia odbędą się w formie zdalnej.
Szkolenie realizowane jest w ramach zadania 48 „Kompetentny Lider” projektu „NERW PW. Nauka-Edukacja-Rozwój-Współpraca” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i kierowane jest do kadry zarządczej Politechniki Warszawskiej.
Termin zajęć: 14-15 czerwca 2021 r.
Godziny zajęć: 9:00-12:30
Platforma: ZOOM
Więcej informacji o szkoleniu i sposobie rekrutacji na stronie: https://www.szkolenia.pw.edu.pl/index.php/Szkolenia-biezace/szkolenie-online-Obsluga-trudnego-klienta-NERW-PW