Zadanie 48
Kompetentny lider
Celem zadania nr 48 - Kompetentny lider jest podniesienie poziomu zarządzania uczelnią, poprzez system kursów/szkoleń/warsztatów i studiów podyplomowych skierowanych do kadry kierowniczej i administracji, podnoszących kompetencje zarządcze.
Okres trwania zadania: 01.03.2018 – 30.09.2022
| Zadanie obejmuje: |
| „Akademia menadżera” studia podyplomowe: |
| Cykl 60 szkoleń podnoszących kompetencje zarządcze, z tematów:
|
| Szkolenia wyjazdowe dla kadry zarządczej |
| Opracowanie szkoleń e-learningowych
|
| Specjalistyczny kurs języka angielskiego w obszarze zarządzania |
| Szkolenia z zakresu zarządzania własnością intelektualną |
| Szkolenia certyfikowane zgodnie ze światowymi standardami
|
|
Aktualne rekrutacje
Informacje na temat prowadzonych rekrutacji będą systematycznie zamieszczane w zakładce Aktualności oraz w zakładce Kalendarz zapisów, a także będą rozsyłane za pośrednictwem wydziałów oraz listy mailingowej. W celu zapisania się na listę mailingową lub wypisania z niej prosimy o przesłanie stosownej informacji na adres dwe.cziitt@pw.edu.pl.
- Terminy szkoleń specjalistycznych w roku akademickim 2021/2022 znajdują się tutaj.
- Terminy szkoleń podnoszących kompetencje zarządcze w roku akademickim 2021/2022 znajdują się tutaj
Oferowane szkolenia realizowane są w edycjach. Kolejne edycje szkoleń planowane są w kolejnych semestrach w czasie trwania projektu.
Zasady rekrutacji i warunki uczestnictwa:
- Regulamin rekrutacji
- Oświadczenie i zakres danych osobowych uczestnika
- Udział w co najmniej 80% zajęć
| Rekrutacja dokonywana jest spośród chętnych pracowników PW, odpowiednio w kolejności pierwszeństwo mają: |
| 1. Rektor, prorektorzy, dziekani, prodziekani, dyrektor kolegium, zastępcy dyrektora kolegium, kanclerz, zastępcy kanclerza, kwestor, zastępca kwestor, |
| 2.dyrektorzy/kierownicy jednostek ogólnouczelnianych oraz ich zastępcy, kierownicy szkół doktorskich, |
| 3. dyrektorzy instytutów na wydziałach oraz ich zastępcy, |
| 4. kierownicy jednostek administracji centralnej oraz ich zastępcy, |
| 5. kierownicy katedr i zakładów oraz ich zastępcy, |
| 6.kierownicy komórek organizacyjnych w jednostkach ogólnouczelnianych oraz ich zastępcy, |
| 7. kierownicy biur i działów administracji wydziałowych oraz ich zastępcy, |
| 8.członkowie Rady Uczelni i Senatu będący pracownikami PW, przewodniczący Rad Naukowych Dyscyplin oraz ich zastępcy, przewodniczący komisji senackich i rektorskich oraz ich zastępcy, pełnomocnicy rektora, |
| 9. pełnomocnicy kanclerza, pełnomocnicy kwestora, pełnomocnicy dyrektorów/kierowników jednostek ogólnouczelnianych, |
| 10. przewodniczący komisji wydziałowych i dziekańskich oraz ich zastępcy, pełnomocnicy dziekanów, |
| 11. kierownicy sekcji, zespołów etc. administracji centralnej oraz ich zastępcy, audytorzy, osoby zajmujące samodzielne stanowiska w administracji centralnej, |
| 12.kierownicy sekcji, zespołów etc. w jednostkach ogólnouczelnianych oraz ich zastępcy, |
| 13. kierownicy sekcji, zespołów etc. administracji wydziałowych oraz ich zastępcy, |
| 14. kierownicy projektów (różnego rodzaju) realizowanych w PW, przewodniczący/kierownicy zespołów zadaniowych powołanych odpowiednio przez Rektora/Dziekana/Dyrektora/Kanclerza, |
| 15. pozostali pracownicy zaangażowani w procesy zarządcze, którzy uzasadnią potrzebę podnoszenia swoich kompetencji we wskazanym zakresie, przyczyniających się do poprawy funkcjonowania zarządzania Uczelnią. |
Skontaktuj się z nami:
Dział Wsparcia Edukacji CZIiTT PW
e-mail: dwe.cziitt@pw.edu.pl
tel.: 22 234 1423
lub
Dział ds. Szkoleń
e-mail: szkolenia.DSK@pw.edu.pl
tel. 22 234 5957